תדיראן גרופ משיקה אתר חדש בהשקעה של 500 אלף שקל

תדיראן גרופ משיקה אתר חדש בהשקעה של 500 אלף שקל

הכולל מידע מפורט על כל מוצרי החשמל ופתרונות מיזוג האוויר שהקבוצה משווקת

בעקבות האיחוד בין "קריסטל" ל"תדיראן", "תדיראן גרופ", החברה המובילה בישראל לייצור יבוא ושיווק מוצרי חשמל ביתיים ופתרונות מיזוג לשוק הפרטי והעסקי, מעלה לאוויר אתר חדש לפעילות המאוחדת, בהשקעה של כחצי מיליון שקל.
האתר כולל מידע מפורט על כל מוצרי החשמל ופתרונות מיזוג האוויר שהקבוצה משווקת, בשני חתכים – על פי המותג ועל פי קטגוריה: מזגנים, תנורים, קולטי אדים, מדיחים וכדומה. כמו כן האתר מציע לצרכן מגוון מדריכים וטיפים שימושיים: מדריך לקנייה נכונה של מוצרים בכל קטגוריה, מדריך לתחזוקה שוטפת, מדריך לאיתור תקלות ולפתרונן ללא צורך בעזרת טכנאי .
האתר אף מציע שירות בו הגולש מתבקש לפרט נתונים שונים לגבי החלל הטעון מיזוג, והיועץ הווירטואלי משקלל את הנתונים ומציג את פתרון המיזוג ההולם ביותר.
בתכנון האתר אשר נבנה ע"י מקאן דיגיטאל הושם דגש על בניית תשתית טכנולוגית מתקדמת, שתאפשר להציג גם קובצי HD וכן על ממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי, המבטיח חוויית גלישה נעימה.
יפעת קרני, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק ב"תדיראן גרופ": "האתר החדש משקף הלכה למעשה את אסטרטגיית ההובלה בחדשנות ובשירות של "תדיראן גרופ". העיקרון שעמד לנגד עינינו בתכנון האתר הוא להעניק לצרכן תחת מטרייה אחת את כל המידע הדרוש לו בעולם מוצרי החשמל ופתרונות מיזוג האוויר, כשהוא ארוז בצורה בהירה, ולהשיב בצורה פשוטה וידידותית על כל שאלה אפשרית.
אנו רואים באתר גם כלי חשוב בשבילנו, שבאמצעותו נוכל ללמוד על הצרכים וההעדפות של הצרכנים כדי להמשיך להיות תמיד צעד קדימה מכל המתחרים".
חברת "תדיראן גרופ" מהחברות המובילות במשק הישראלי למוצרי חשמל ופתרונות מיזוג אוויר, משווקת את המותגים: אמקור, תדיראן אמנה, קריסטל, בלומברג, AEG, דה דיטריך, קיטשן אייד.










פי.סי.חץ