תדיראן גרופ יצאה בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 5 מליון שקל

תדיראן גרופ יצאה בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 5 מליון שקל

הקמפיין הפרסומי על – ידי משרד פרסום "מקאן אריקסון" יקיף את כל אמצעי המדיה הדיגיטאלית והכתובה

קבוצת תדיראן-גרופ עלתה בקמפיין פרסומי חדש רחב היקף בו מצהירה החברה: מזגן תדיראן הכי חסכוני בהשוואה למזגני אלקטרה, טורנדו ו- LG. הקמפיין בהשקעה של 5 מליון שקל על- ידי משרד הפרסום "מקאן אריקסון".
יפעת קרני, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק "תדיראן גרופ": "תדיראן סטייל אינוורטר 10 הוא המזגן הכי חסכוני בהשוואה לכל מזגני אלקטרה, טורנדו ו- LG. במסגרת המהלך השיווקי החברה תציע ללקוחותיה הטבה משמעותית - 3 שנות אחריות מלאות על כל המזגנים העיליים כולל אינוורטר ומולטי אינוורטר, הכולל ביקור טכנאי והחלפת כל החלפים".
סדרת מזגני האינוורטר של תדיראן הינה שיא נוסף בחדשנות ובמובילות טכנולוגית. מהירות מרבית בהתאמה ראשונית לטמפרטורה המבוקשת TWIN ROTAR, מדחס דו סיבובי בטכנולוגיה מתקדמת לשמירה על טמפרטורה יציבה וקבועה, פעולת המזגן שקטה במיוחד, חסכון ניכר באנרגיה, פאנל שטוח בעיצוב ייחודי ויוקרתי.
המערכת הייחודית מזהה את כמות המשתמשים בדירה, השטח הממוזג והטמפרטורה הנדרשת בכל חדר בכל עת ומתאימה את תפוקת המערכת וצריכת החשמל למינימום הנדרש תוך השגת חיסכון מקסימאלי בחשמל ונוחות מרבית.
תדיראן, המותג המוביל בישראל לפתרונות מיזוג אוויר הפך ב-46 שנות פעילותו לשם נרדף למזגנים איכותיים בטכנולוגיות מתקדמות. החברה מציעה מגוון פתרונות מיזוג אוויר לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי, הכוללים קו מוצרים רחב – מזגנים עיליים, רצפתיים, מיני מרכזיים, אינוורטר ומולטי אינוורטר. בנוסף, החברה הינה המשווקת הבלעדית של פתרונות מיזוג האוויר של המותג היפאני "טושיבה" וכן של מערכות מיזוג אוויר בטכנולוגיית VRF, מהמתקדמות בעולם לתחום הביתי, המוסדי והמסחרי.
מזגני תדיראן עומדים בתקני האיכות והבטיחות המחמירים בארצות-הברית ובאירופה. הם נושאים תו תקן של מכון התקנים הישראלי ואת תווי האיכות הבינלאומיים ISO 9001 ו-ISO 14000 של תהליך הייצור, הפיתוח ואיכות הסביבה.
הקמפיין הפרסומי על – ידי משרד פרסום "מקאן אריקסון" יקיף את כל אמצעי המדיה הדיגיטאלית והכתובה, בניהם טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ועיתונות ארצית.










פי.סי.חץ