קמפיין

קמפיין "מתחילים לחשוב ירוק" עובר שלב

המסר המועבר לציבור במסגרת תשדירי הפרסום הוא כי ע"י חיסכון בחשמל ניתן גם לחסוך כסף רב וגם לחסוך לכולנו זיהום אוויר ופגיעה בבריאות

המשרד להגנת הסביבה השיק שלב נוסף במסגרת קמפיין ההסברה השנתי "מתחילים לחשוב ירוק". הגל החדש שהושק בימים אלו עוסק בהעלאת המודעות הציבורית לפגיעה הסביבתית ולהפסד הכספי הנגרמים מבזבוז חשמל המיוצר מפחם. המסר המועבר לציבור במסגרת תשדירי הפרסום הוא, כי ע"י חיסכון בחשמל ניתן גם לחסוך כסף רב וגם לחסוך לכולנו זיהום אוויר ופגיעה בבריאות.
"הצבנו לנו כמטרה לפעול להפחתת השימוש בחשמל המיוצר מפחם ומדלקים מזהמים כדוגמת המזוט. המאבק שאנו מובילים נגד עמדת האוצר סביב השימוש בפחם בתחנת הכח שתוקם באשקלון הינו חלק מהותי מכך. חשוב שהציבור יהיה מודע לעובדה ששימוש בדלקים מזהמים מסכן את בריאותו ושבכל שנה מתים בישראל כ-1,000 איש כתוצאה מזיהום אוויר", אמר השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן.
קמפיין "מתחילים לחשוב ירוק" של המשרד להגנת הסביבה הושק בחודש ינואר האחרון, מתוך מטרה להוביל שינוי תפיסתי והתנהגותי בקרב הציבור בישראל בתחום הסביבה. בקמפיין המבוסס על האסטרטגיה "חיים ירוקים. כולם מרוויחים מזה", מוצג הרווח הכלכלי והסביבתי שקיים בהתנהגות סביבתית נכונה לכל הנוגעים בדבר: אנשים פרטיים, עסקים (צמיחה כלכלית) וחברה (society). במסגרת הקמפיין מוצעות לציבור שורה של פעולות שביצוען יכול לחסוך לכל משפחה למעלה מ-500 ש' בחודש ו-6,000 ש' בשנה.
קמפיין ההסברה המופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, עוסק בחמישה נושאים עיקריים: חסכון בנייר, נהיגה ירוקה, קניה אחראית של מזון, ניקיון ברשות הרבים וחסכון בחשמל. 










פי.סי.חץ